Regulamin Sklepu
Fundacja PRO JUNIOR
- Postanowienia ogólne
1.1. Sklep internetowy Pro Junior Camp (www.projuniorcamp.pl) prowadzony jest przez Fundację PRO JUNIOR z siedzibą w Łańcucie, Osiedle Władysława Sikorskiego 3/12, 37-100 Łańcut, Polska, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001097956, NIP: 8151819759, REGON: 528258014. - Informacje o produktach
2.1. Produkty oferowane w sklepie to opłaty za konkretne obozy sportowe Pro Junior Camp lub zaliczki na te obozy. 2.2. Każdy obóz jest szczegółowo opisany, w tym jego lokalizacja, termin oraz koszt udziału. - Zamówienia
3.1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać przez 24 godziny na dobę.
3.2. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych przy składaniu zamówienia. - Prawo odstąpienia od umowy
4.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy dotyczącej uczestnictwa w obozie w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu, pod warunkiem, że do obozu pozostało więcej niż 14 dni. 4.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien przesłać jednoznaczne oświadczenie na adres e-mail: kontakt@projuniorcamp.pl. 4.3. W przypadku zaliczek zwrot środków jest możliwy tylko przed upływem terminu określonego w punkcie 4.1. - Reklamacje
5.1. Klient ma prawo zgłosić reklamację w przypadku niezgodności usługi z opisem lub problemów związanych z realizacją obozu. 5.2. Reklamacje należy składać na adres e-mail: reklamacje@projuniorcamp.pl, opisując problem oraz dołączając dowód zakupu. - Terminy dostawy
6.1. Po zaksięgowaniu wpłaty Klient otrzyma potwierdzenie rezerwacji miejsca na obozie drogą elektroniczną w ciągu 3 dni roboczych.
Polityka Prywatności
- Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Fundacja PRO JUNIOR, Osiedle Władysława Sikorskiego 3/12, 37-100 Łańcut, Polska. - Zakres zbieranych danych
Zbieramy dane takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, oraz inne dane potrzebne do realizacji rezerwacji na obozy. - Cel przetwarzania danych
Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji rezerwacji, obsługi klienta oraz marketingu. - Prawa Klienta
Klient ma prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Może też złożyć skargę do organu nadzorczego. - Bezpieczeństwo danych
Dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.